Lagu Beri Satu Peluang

Maafkan aku kesilapan aku Halusnya hati mu aku tersentuh Telah kau berikan segala yang kau punya Demi membahagiakan aku yang hina. 1 day agoPihak berwajib sendiri perlu keluarkan syarat kepada stesen televisyen swasta khasnya tentang keperluan tidak menggaji artis-artis yang terlibat kes dadah ujarnya tegas.


Lirik Lagu Satu Peluang Andi Bernadee Ost Drama Cik Reen Encik Ngok Ngek Iluminasi

Beriku satu peluang untuk mengenalimu.

. Pertama hingga ke akhirnya. Lirik Lagu Satu Peluang by Andi Bernadee Hatiku masih berdebar tiap kali bertemu Aku cuba bersuara walaupun lidahku kelu Perasaanku. Lagu Satu Peluang merupakan lagu yang dipopulerkan oleh Andi Bernadee.

Oweyoweyowey Satu Oweyoweyowey Peluang Oweyoweyowey Oweyoweyowey Percayalah. Home A Andi Bernadee Andi Bernadee - Satu Peluang Chord. Lagu Andi Bernadee - Satu Peluang Lirik Lagu Satu Peluang dari Andi Bernadee.

Lirik Lagu Satu Peluang - Andi Bernadee OST Cik Reen Encik Ngok Ngek Maafkan aku kesilapan aku. LAGU SATU PELUANG HATIKU MASIH BERDEBAR TIAP KALI BERTEMU AKU CUBA BERSUARA. Lirik Lagu Satu Peluang - Andi Bernadee Tuesday 30 October 2018 Dari minggu lepas tunggu tarikh hari ni sebab Andi Bernadee nak release MV untuk lagu Satu Peluang genre.

Berikut cuplikan syair nyanyian teks lagunya. Maafkan kerana pernah meluka. Halusnya hati mu aku tersentuh.

Akan ku tebus seumur hidupku. Bagiku seribu tahun pun tak ku jemu. Segala dukamu segala tangismu.

Keindahan wajahmu sama seperti hatimu. Lirik Lagu Satu Peluang - Andi Bernadee OST Drama Cik Reen Encik Ngok Ngek By Calrase Patrick 2020-09-11T075235Z. Lagu ini masih berupa single yang didistribusikan oleh label Warner Music Sdn Bhd.

HttpsWMMlnkto1peluang Composer Lyricist Producer. Beri aku satu peluang lagi. View LAGU SATU PELUANGdocx from ELECTRICAL 563 at Universiti Teknologi Mara.

Musik-musik dari Andi Bernadee diterima baik oleh masyarakat Indonesia. Lirik lagu Satu Peluang dinyanyikan oleh Andi Bernadee. Andi Bernadee Lyrics Hatiku masih berdebar tiap kali bertemu Aku cuba bersuara walaupun lidahku kelu Perasaanku padamu seluas lautan biru Beriku satu peluang.

Beri aku satu peluang. Lirik Lagu Satu Peluang - Andi Bernadee OST Cik Reen Encik Ngok Ngek Maafkan aku kesilapan aku. Beri aku satu peluang lagi.

Keindahan wajahmu sama seperti hatimu Suaramu yang. Segala duka mu segala. Maafkan aku kesilapan aku.

Ost Cik Reen Encik Ngok Ngek Chord Em D Hatiku masih berdebar Em Am Tiap kali bertemu Em D Aku. Lirik Lagu Andi Bernadee - Satu Peluang OST Cik Reen Encik Ngok Ngek Judul. Andi Bernadee Satu Peluang Official Music Video Listen to SATU PELUANG here.

Verse 1 hatiku masih berdebar. Keindahan wajahmu sama seperti hatimu Suaramu yang lembut dan juga merdu Bagiku seribu. Panel Submit Lirik News.

Warner Music Penulis Lirik. Beri aku satu peluang lagi. Andi Bernadee - Satu Peluang lirikOfficial mv.

Aliff Sleeq Lirik Lagu. A E Sekali lagi. Suaramu yang lembut dan juga merdu.

Segala duka mu segala tangis mu Akan ku tebus seumur hidup ku Sedalam dalamnya aku menyesali Terimalah aku kembali. Lirik Lagu Satu Peluang Lagi Fiq.


Peluang Kedua Amir Hariz Official Lyric Video Youtube


Lirik Lagu Satu Peluang Andi Bernadee


Lirik Lagu Satu Peluang Andi Bernadee Ost Drama Cik Reen Encik Ngok Ngek Iluminasi


Peluang Kedua Nabila Razali Official Lyric Video Youtube

No comments for "Lagu Beri Satu Peluang"